Zajímavosti

Škola čar a kouzel

Sobota - 27. 4. 2013

Naše čarodějnická výprava dorazila v pořádku na místo. K obědu byly špagety. Po obědě jsme si lehce odpočinuli a odpoledne jsme již prozkoumávali blízké okolí. Děti byly rozděleny do jednotlivých družstev, našly si svojí kouzelnickou čepici, která jim určila barvu družstva. V lese jsme pak hledali kouzelnický sáček na amulety, které budeme sbírat během pobytu. Velkou přírodní zajímavost nám ukázala ropuší královna – svoje žabí království. Večeře – bramborová kaše, páreček. Večerní sportování na hřišti. Všem rodičům posílají děti sladkou pusu. Zdraví vás staré čarodějnice :-)

Neděle - 28. 4. 2013

Je trochu chladno, ale jsme stateční – vrstvíme oblečení a hodně se pohybujeme. Dnes den netopýra – procvičení sluchu – hry: spící netopýr a velké ucho. Oběd rizoto, odpoledne – fanfrpál, vycházka po okolí Bedřichova, večeře hamburská omáčka a knedlík, výroba kouzelnické čepice, pohádka na dobrou noc. Ahoj všem.

Pondělí - 29. 4. 2013

Dnes nás navštívila babka Kořenářka. Naučila nás sbírat léčivé bylinky, připravila nám poznávací hru. K obědu byly francouzské brambory a vynikající polévka s knedlíčky – dětem tady moc chutná. Odpoledne proběhl sběr bylinek v lese, příprava na kouzelnický lektvar a papírová skládačka domku pro babku Kořenářku. Večeře – bramborové knedlíky a vepřový vrabec opět se stály velké fronty na přídavek. Po večeři nás čekalo „psaní“ do našich deníčků, pohádka a hurá do pelíšku. Co se děje každý den, pravidelně? Máme ráno rozcvičku, snídani a občas se umyjeme a vyčistíme zuby. Počasí chladné, ale je nám veselo a tak i teplo!!!!! Ahoj všem a maminky pozor!!!! na zítřejší svátek.........

Úterý - 30. 4. 2013

Dnes nádherný den – sluníčko a velká čarodějná výprava po kočičích stopách na věž velké čarodějky . Po stopách jsem došli na vrchol kouzelné hory, kde stála věž Královka. Tu jsme zvládli a na vrcholku nás čekala sama čarodějnice s kouzelným těstem, po kterém už rozumíme zvířecí řeči. V lese jsme jí pomohli lovit myšky a získali myší ocásek. Po veselých hrách jsme se vydali na Prezidentskou chatu, kde nás čekala sladkost, čas letěl a my se vraceli zpět akorát na večeři. Pan kuchař nám uvařil výbornou rajskou omáčku s těstovinami. Po večeři jsme si vzali naše čarodějné obleky a vyrazili na rej čarodějnic a jejich pálení..... to byl oheň. Naštěstí naše čarodějnice zůstaly s námi a nikdo je neupálil. Na závěr opečený vuřt a hurá do postýlek, po dnešním dni se nám bude dobře spát. Moc pozdravů všem doma a tatínkové pozor...... na zítřejší svátek ať na nic nezapomenete. Ahoj

Středa - 1. 5. 2013

Posíláme další pozdrav z kouzelnické školy. Den s Krákajícím havranem – trochu chladno, ale měli jsme odpočinkový den po včerejším výletě a hodně jsme tvořili – krásná trička, kreslili jsme rozhlednu Královku, „psali do deníčků“. K obědu sladké ovocné knedlíky, odpolední program již více akční – výstup po sjezdovce do lesa, létání na létajícím koberci a veselá běhaci hra „oškubaný havran“. Večeře kuřecí řízeček a brambor. Noční program kouzelnická diskotéka. Dobrou noc a pusa pro maminky, tatínky, babičky, dědečky, tety, bráchy, ségry a další přátele naší kouzelnické školy. Děkujeme za vtipné a milé komentáře.

Čtvrtek - 2. 5. 2013

Poslední kouzelnický pozdrav z Bedřichova všem rodičům a přátelům naší školky. Dnes nás doprovázel syčící had a nechal nás hledat a sbírat hadí vejce, dále pak bylo naším úkolem přenášet zlaté hadí vejce. Vše jsme si zapsali do deníčků a získali další amulet – kouzelný kámen. Všechna dužstva se také zúčastnila famfrpálového turnaje. Jídlo jako každý den bylo vynikající – smetanová omačka a těstoviny, večer knedlo zelo vepř a po večeři slavnostní zmrzlina. Nyní nás čeká poslední noc a hurá zítra jedeme za vámi. Předpokládaný návrat v 18 – 18.30hod. Pusu všem rodičům posílají vaše dětičky.